“Bent u tevreden zeg het anderen, heeft u klachten zeg het ons”

In onze praktijk schenken wij veel aandacht aan de kwaliteit van de behandelingen. Kwaliteit is immers onze belangrijkste drijfveer! Wij als team voeren ons werk zo zorgvuldig mogelijk uit. Toch zijn menselijke fouten of vergissingen niet altijd uit te sluiten. Hierdoor kunnen er misverstanden of gevoelens van onvrede ontstaan. Het kan ook gebeuren dat u iets niet goed hebt begrepen of dat u het idee heeft dat er niet voldoende naar u is geluisterd. Mocht u ontevreden zijn bespreek het met de orthodontist of een van onze collega’s. Op deze manier kunnen wij ons blijven verbeteren.

Vanzelfsprekend worden alle klachten in ons systeem geregistreerd. Mocht het onverhoopt niet lukken uw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kunt u ook gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling (https://www.knmt.nl/voor-patienten/help-ik-heb-een-klacht) waarbij onze praktijk is aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Clienten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. U kan ook gebruik maken van onderstaand klachtenformulier.

 


Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.